" .. men då kom Mulle, och tog hans bulle .. "

Åh, att det ska vara så svårt att ta ett beslut över något. Jag måste bestämma mig snart, om det är värt det eller inte. Kan det inte bara finnas en knapp på hjärnan som man trycker på och då tar det bästa beslutet åt en..? Dags för en ny uppfinning tycker jag!

Skjuter undan det så länge i det dammiga lilla hörnet av min hjärna och påbörjar middagen istället. Hembakade pitabröd med kyckling-, tzatsiki- och grönsaks-fyllning. (Y)


Bara 6 dagar (räknat med idag) kvar nu på sommarlovet!















"Christmas is a time when people are lonely and desperate, it's the most wonderful time of the year."
- Barney Stinson (HIMYM)

Kommentarer

What's on your mind?

Namn:
Glöm ej mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Please tell me:

Trackback
RSS 2.0