Hemköööp!!

Dagen har flytit på som vanligt. Den blev extra underbar innan teatern började och man bettedde sig som ett litet barn, tjöt av lycka. Nu gäller det bara att hålla tummar och tår för att raketen kommer lyfta =D
Trodde inte dagen skulle kunna bli så mkt bättre, men när jag satt mig ner hemma vid köksbordet med dagens RisiFrutti så såg jag att jag hade fått ett paket. Har tydligen vunnit andra pris på en tävling, från STAR!, som jag deltog i förra veckan. (Y) Fick lite produkter från MakeUpStore och STAR!
















"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- Albus Dumbledore

Kommentarer
Postat av: Denisen

HEMKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP :DDDD

2010-09-03 @ 20:22:00
URL: http://sodenise.blogg.se/

What's on your mind?

Namn:
Glöm ej mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Please tell me:

Trackback
RSS 2.0