Blond for a day

Har länge funderat på att bli blond igen, då jag som fejkad brunett blivit trött på utväxten som snabbt dyker upp. Så idag blev det av. Däremot skulle jag nog inte haft så bråttom, då jag köpte avfärgning för snabbast resultat istället för att slinga blonda slingor stegvis.

Så tada, jag är blond .. i hårbotten. I resten av håret är jag orange, vilket jag visste att jag skulle bli. Men nu orkar jag inte fixa till det för att bli mörkblond (och vill verkligen inte bleka igen så att jag blir platinablond) så köper brun hårfärg imorn istället och blir brunett igen.

Det var ett roligt experiment i alla fall ^^












"Nothing is permanent, not even death."
- Tony (The Imaginarum Of Doctor Parnassus

Kommentarer
Postat av: mikaela

hehe okej ^^



2010-07-26 @ 20:52:04
URL: http://morethanthat.blogg.se/
Postat av: Ronjan

BLOND ska du vara några veckor tkr jag :D

2010-07-27 @ 12:56:12
URL: http://polkagristroll.blogg.se/

What's on your mind?

Namn:
Glöm ej mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Please tell me:

Trackback
RSS 2.0