Imorn är idag, idag är igår..

"Åh, vill ha massa pengar just nu. Men lilla slösarn som jag är så har jag redan handlat för mer än vad jag har råd med. Är det mitt fel att jag mår bra av att inhandla saker, ja det är ju faktiskt .. men det funkar bäst. Hm, får väl knarka filmer så länge tills jag har fått upp ekonomin igen. Tim Burton funkar alltid ;D"



Pex Tufvesson

Världen är ett pussel,
varje människa är en bit.
Motivet det är vackert,
men jag hör inte dit.
För jag har egna tankar,
i färg med fel nyans.
Jag saknar inte vänner,
men passar ingenstans.















"My words fly up, my thoughts remain below.
Words without thoughts never to heaven go."
- William Shakespeare



Kommentarer

What's on your mind?

Namn:
Glöm ej mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Please tell me:

Trackback
RSS 2.0