"HIGH FIVE!"

Det här med bloggande är inte riktigt min grej har jag börjat förstå. Vill ju inte sitta och skriva en massa onödiga tråkiga meningar med ord som inte begrips.

Etsländarna har varit här. Det var kul att få träffa dem igen men trodde att det skulle kännas annorlundare. Insåg nu hur löjlig man har varit, kanske tur att man har fått slagit hål på den ballongen.

Nu blir det till att fortsätta med mitt sökandes efter Halloween outfit hemma i klädkammaren - något bör man kunna finna som sätter pricken över i på min utstyrsel. Skolan får akta sig för trion (troligtvist fler men trio låter coolare)!


Dagens ThereseHarTråkigtBilder!













"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt."
- Abraham Lincoln

Kommentarer

What's on your mind?

Namn:
Glöm ej mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Please tell me:

Trackback
RSS 2.0