Ready! Action!

Är det verkligen möjligt att vara så här jävla lycklig!? (Skriker inombords) Inspelningen idag var awsome, visst det blev mycket spring fram och tillbaka, hit och dit, men det var det lugnt värt - och roligt också då jag fick spela lite teater (som statist då då). Trodde jag skulle få genomlida dagen sjäv också men det var ett shysst statistgäng som man lätt kunde utbyta ord med. Och David Fincher!! Jag fattar verkligen inte att jag sett honom in action bakom kameran, och Daniel Craig framför kameran.

Finns så himla mycket mer jag vill säga men vill inte ta upp allt här, får inte det heller. Men om ett år, då filmen kommit ut, då kommer jag formligen skrika ut allt till er ;) (ni vet vilka ni är)

Nu hoppas jag bara att mina misstankar inte stämmer.













"David-fucking-Fincher! Daniel-fucking-Craig!"

Kommentarer

What's on your mind?

Namn:
Glöm ej mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Please tell me:

Trackback
RSS 2.0