Flötet Flöt Förbi

Det har varit en lång och nästan självgående dag. Älskar när det är dimma ute, mina tankar suddas ut helt och det är som om färgglada penslar målar över mitt sinne. Kanske inte så bra beskrivet men är så jag känner mig. Teatern är klistrad nu, vi har skruvat på några skruvar och hamrat i några nya spikar. Nu är det bara tapeterna som ska på. Det fixar vi imorgon.

Gick ut i förrådet nyligen och ögnade igenom några gamla saker vi sparat. Hittade på en VHS film jag älskade som barn - Candys Barnkollo och lite roliga böcker. Nostalgikänslor!












Haha, hittade gamla "Min Berättelsebok" från femman/sexan i klädkammaren. Mina lärare måste ju ha trott att jag var sinnessjuk. Jag skrev om kannibaler som åt sin älskade en bit i taget, lik i klassrummet som river ut hjärtat på läraren (som var likets mor), en mördares offer som återuppstår och mördar honom, och ja en massa konstiga och sjuka historier för att vara 11 år. Hittade en kommentar från läraren: "Bra skrivet men lite hemsk !" ^^ Så nu har ni ytterligare ett bevis på att jag är lite konstig.

Kommentarer
Postat av: Denisen

haha undra om det var så Tim Burton höll på som barn... Du kanske blir nästa Tim? ^^

2010-09-14 @ 21:08:38
URL: http://sodenise.blogg.se/

What's on your mind?

Namn:
Glöm ej mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Please tell me:

Trackback
RSS 2.0