Trust me

Dagen har kommit med regn och blåst.
Skolan idag gick förvånandsvärt fort. Hade ioförsig bara tre lektioner men bara det brukar ta en evighet. Stannade också kvar en stund med Julia, Denise och Linda. (Y) När jag kom hem så fann man brorsonen sittandes framför datan, som vanligt. ^^ Var väldigt snäll sen och köpte jultidningar av honom. Undra varför man säger jultidningar för, det är ju inte ens det man säljer .. ? Sen ville han se på film som han hyrt så bänkade oss framför "ALIENS in the attic" och mumsade lite ostbågar.

Smarta jag spillde vatten på mitt tangentbord för en stund sen -.- Panik!! säger jag bara. Sprang runt som en dåre med toalettrullen och hårtork och försökte mitt bästa för ett "vicka" ut vattnet. Hoppas, och tror, inte att det blev någon större skada.













Dagens citat blev kidnappat av onda sniglar. De försöker ta över världen genom att lära sig att bli smarta. Om du anar att något skumt händer med dina citat ska du genast ta bort dem och stå emot dessa ondskefulla sniglar. Låt dem inte komma undan ..
-Alltså orkade jag inte kolla upp ett citat till idag-

Kommentarer

What's on your mind?

Namn:
Glöm ej mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Please tell me:

Trackback
RSS 2.0